Sportlov

…har det redan blivit dags för. Vi har även i år haft turen att få lämna vår son hos svärföräldrarna, som tillbringar lovet i Sälen. Där har han det bra, får åka skidor, vara ute och bara bli bortskämd. I år fick vi även turen att vara med några dagar, med helt underbara backar och fint väder.

Här hemma har det varit lite blandat väder, med både regn och snö. Jag måste ju säga att jag föredrar snön, framför regnet. Februari är ju trots allt en vintermånad och det blir ju så mycket roligare för alla barn som har sportlov, med snö istället för lervälling.

Satt och gick igenom lite bilder från förra året och vi hade tydligen en väldigt fin februari då, för det är genomgående sol på alla bilder.För ett år sedan hade vi inte ens tak över huvudet…

2016-02-16 16.33.03

Takstolarna snart på plats, februari 2016

…och den här är från idag, då det var så magiskt vackert när jag kom hem från jobbet. Jag var bara tvungen att ta tillfället i akt och sätta mig på altanen med en kaffe i handen och bara njuta!

skarmavbild-2017-02-21-kl-17-57-10

Framsidan februari 2017

Ha det gott, och ni som har turen att vara lediga, se till att njuta!

Om Andrea Herzog Engström

Det här är jag: Bor tillsammans med min lilla familj i Uppland. Jobbar som Merchandiser, men hjälper gärna till som inredningsstylist så fort tillfälle ges. Är inne i en ny spännande fas i livet, då vi nu precis byggt klart vårt eget hus. Nu väntar trädgården på oss...
Detta inlägg publicerades i Husbygget, Tomten, Villan och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar